علی اصغر علی اصغر ، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 24 روز سن داره

علی اصغرعزیز مامان

زود بزرگ نشو

1394/11/29 9:26
نویسنده : مامان جون
110 بازدید
اشتراک گذاری

تقدیم به فرزندم

زود بزرگ نشو مادر

کودکیت را بی حساب می خواهم و در پناهش جوانیم را

زود بزرگ نشو فرزندم

قهقهه بزن ،جیغ بزن ،گریه کن

لوس شو بچگی کن ولی زود بزرگ نشو تمام هستی ام

آرام آرام پیش برو ،آن سوی سن وسال هیچ خبری نیست گلم

هرچه جلوتر می روی همه چیز تندتر از تو قدم بر میدارد

حالا هنوز دنیا به پای تو نمیرسد از پاکی

الهی هرگز هم قدمش نشوی هرگز

همیشه از دنیای ما آدم بزرگها جلوتر باش،یک قدم ،دو قدم ،ولی زودتر بزرگ نشو

آرام آرام پیش برو گلم

آنجا که عمر وزن میگیرد دنیا به قدری سبک می شود که هیچ هیجانی برای

پیمودنش نخواهی داشت

آنسوی سن وسال خبری نیست

کودکی کن ،از ته دل بخند به اداهای ما که برای خنداندنت

دلقک می شویم ، بزرگ که شدی از نگاه دلقک ها گریه ات می گیرد می دانم

عزیزترینم ، فرزندم ،من مادرت هستم .......

هیچ کس مرا مجبور به مادری نکرد

من به اختیار مادر شدم ،

تا بدانم معنی بیخوابیهای شبانه را

تا بیاموزم پنهان کردن درد را پشت حجمی از سکوت

تا بدانم حجم یک لبخند کودکانه ات میتواند معجزه زندگی دوباره ام باشد

من نه بهشت می خواهم نه آسمان نه زمین ،

بهشت من  زمین، من وزندگیم نفس های آرام کودکی توست

من هیچ نمی خواهم هیچ ،

هیچ روزی به من تعلق ندارد

همه ساعت ها وثانیه های من تویی

ومن دست کودکیت را میگیرم  تا به فردای انسانیت برسانم

که این رسالت من است ......

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)